Dag 5 - En låt som betyder mycket för mig!

Herregud vad svårt!
Jag älskar att ha personliga låtar som man lyssnar överdrivet
mycket på under en viss period, och sen kan man förknippa låten
men händelser som hände då.

Men jag kan länka mina tre mest betydelsefulla låtar.
Så underbart fina!

Längesen tycker jag bara har en så fin text, och jag har verkligen lyssnat
mycket på den och förknippar den med mycket händelser.

Secrets lyssnade jag på när Chez Amie åkte, jag har väldigt svårt att gråta,
men den här låten och att hon åkte gjorde att jag grät.
Varje gång jag hör låten tänker jag på henne, och hur mycket jag saknar henne.

Bloodstream är med i Vampire Diaries, sista scenen i sista avsnittet på säsong ett.
Tänker väl lite på det eftersom det typ är den bästa scenen någonsin, men sen har
det blivit min favoritlåt också.


Dag 1 - Fem fakta om dig själv
Dag 2 - Ett plagg jag älskar
Dag 3 - Vad som finns i min handväska
Dag 4 - Någons utseende jag
skulle vilja ha
Dag 5 - En låt som betyder
mycket för mig

Dag 6 - De fem snyggaste killarna
Dag 7 - Mitt favoritland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0