Dag 4 - Någons utseende jag vill ha!

Det finns så mycket vackra människor i världen, men skulle jag välja någon eller några...
Två stycken är jag HELT säker på; Nina Dobrev och Blake Lively.

Helt perfekta helt och hållet, vad är hemligheten?
Nina spelar ju Elena och Katherine i Vampire Diaries, och Blake spelar
Serena i Gossip Girl.
Kan ju säga såhär, jag hade inte bangat att se ut så!

Eller vad säger ni? Hade ni velat ha deras utseende?


Nina Dobrev Beauty


Dag 1 - Fem fakta om dig själv
Dag 2 - Ett plagg jag älskar
Dag 3 - Vad som finns i min handväska
Dag 4 - Någons utseende jag
skulle vilja ha
Dag 5 - En låt som betyder
mycket för mig
Dag 6 - De fem snyggaste killarna
Dag 7 - Mitt favoritland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0