Dag 3 - Vad som finns i min handväska!

Vissa saker är ju bara standard, och det här är väl det...
Men i allafall; Detta är vad jag oftast har i handväskan.

* En necessär med smink.
Fast jag tycker det är så jobbigt att den ligger i handväskan
på morgonen när jag vill ha allt smink i badrummet, i-landsproblem?

* En parfym, just nu har jag en D&G parfym, den luktar helt sjukt gott!

* Min konfirmationsbok, så jäkla jobbigt att glömma den på söndagarna.
Så den får bo i handväskan så att jag inte glömmer den, haha.

* En L'occitane handkräm.
Det finns ingen handkräm som är bättre, asså det är typ mirakelkur!
Jag köper den alltid när jag är utomlands för den kostar bara halva priset då.
Här hemma säljs den bara svindyrt på NK.

* En hårborste.
Vet inte om jag någonsin använt den?
Gillar inte den typen av hårborste, men aa. Den ligger där i alla fall.

* Tuggummi, waaah!
Skulle aldrig klara mig utan det!
Men det finns ju verkligen nackdelar med att ha tuggummi liggandes
obevakat i väskan. Någon som läser det här som känner sig lite extra guilty?

* Min kära plånbok!
Är nog kär i den på riktigt, den är mig ända ut i fingerspetsarna.
Leopard, rosa, guld, dragkedjor, japp.
River Island är det som gäller när man ska ha plånbok.
Fast storleken är inte alltid så praktisk.

Sen ligger det nästan alltid tre månader gamla kvitton och sånt skräp där i.
Så ibland behöver man städa.
Och solglasögon har jag slutat ha i väskan eftersom jag förstört 4 (!) glasögon genom att
de bara legat i väskan. Ja...



Dag 1 - Fem fakta om dig själv
Dag 2 - Ett plagg jag älskar
--> Dag 3 - Vad som finns i min handväska
Dag 4 - Någons utseende jag
skulle vilja ha
Dag 5 - En låt som betyder
mycket för mig
Dag 6 - De fem snyggaste killarna
Dag 7 - Mitt favoritland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0