Dag 2 - Ett plagg jag älskar!

Min favoritblus!
Åh älskar verkligen den här blusen från Zara som jag köpte förra
sommaren, den känns som mig bara.
Passar till allt!

Ja, vad ska jag skriva mer?
Den är blå, och det är min favoritfärg.
75% av min garderob är seriöst blått/mörkblått.
Mycket variation måste jag säga...

Puss




Dag 1 - Fem fakta om dig själv
Dag 2 - Ett plagg jag älskar
Dag 3 - Vad som finns i min handväska
Dag 4 - Någons utseende jag
skulle vilja ha
Dag 5 - En låt som betyder
mycket för mig
Dag 6 - De fem snyggaste killarna
Dag 7 - Mitt favoritland

Kommentarer
Postat av: A Z R A

lagt till dig med nu :D

2012-04-11 @ 19:25:26
URL: http://expected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0