Dag 1 - Fem fakta om dig själv

* Jag är en person som kräver mycket integritet. Därför kan jag uppfattas osocial.

* Jag älskar att dricka äppelcidervinäger, något mina vänner tycker är lite konstigt.

* Jag är helt beroende av två tv-serier; Vampire Diaries och Big Brother.
Det är typ det enda jag gör på dagarna.

* En person som betyder allt för mig är min farmor.
Vi är som bästa vänner, vi har samma intressen lite.
Hon är beroende av att köpa väskor och parfymer, haha, älskar henne!

* Jag skriver dagbok varje gång det händer något speciellt i mitt liv.
Det är så himla kul att läsa om ens "problem" när man gick i tvåan och så.
Jag har skrivit i den sen jag gick i ettan tror jag.



Dag 1 - Fem fakta om dig själv

Dag 2 - Ett plagg jag älskar
Dag 3 - Vad som finns i min handväska
Dag 4 - Någons utseende jag
skulle vilja ha
Dag 5 - En låt som betyder
mycket för mig
Dag 6 - De fem snyggaste killarna
Dag 7 - Mitt favoritland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0