Uteritt med Sanna!

Heej alla!
Ska försöka få till en någonlunda snygg header till bloggen idag!
Men om det inte blir gjort får ni inte hacka på mig, jag är så lat, haha!

Idag efter skolan åkta jag direkt till stallet för jag och Sanna skulle rida ut tillsammans idag!
Så först fixade vi med allt (mocka, göra maten etc..) och sen red vi en sväng.
Det var jättemysigt, vi måste göra det oftare!

Vi tog några varv på galoppslingan också i både trav och galopp, haha herregud va snabb
och stark Cefyr är, han är ju inte liten direkt...
Men det gick bra, även om han är stark så litar jag ju på honom, han är så himla go va!
Typ rädd för allting i skogen, liksom "Åh nej en parkbänk, den vill nog gå till attack!".

Men i alla fall så var det jättekul, men nu har jag så himla ont i ryggen, haha.
Sitter och äter glass också, äter nästan aldrig onyttiga saker så nu tänkte jag att det ändå
är fredag och jag är helt slut efter ridningen!

Kanske ska jobba lite med min novell på svenskan också, vi får se.

Ha det så bra i alla fall, här är en bild på Cefyr, tror den är från mars/maj 11 eller något sånt,
får ta lite nya bilder på honom snart, favvohästeeeeen! Älskar den hästen så mycket va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0