ROM


Pappa ska boka Rom till höstlovet!
Ska bli så himla roligt, har varit i många städer i Italien, men på senare
år inte Rom, som ju är huvudstaden, så det ska bli jätteroligt för jag älskar
verkligen Italien, för några år sedan åkte vi två olika år på två veckors semester
över sommaren i Italien.

Jag var tydligen i Rom när jag var väldigt väldigt liten, för mamma och pappa sa att
jag lärde mig att gå på den resan, på flygplanet från Rom faktiskt.
Det är därför jag är med i 10 000 meters klubben, haha!

Men nu längtar jag jättemycket till höstlovet!
Jag älskar när man åker till historiska städer för man får massor av allmänbildning
med sig på köpet! Rom är ju väldigt gammal, vacker och full med historia!

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0