Ridit Kasper!

Hej, nu var det ett tag sen jag kom hem från ridningen, men har gjort andra
saker och inte bloggat.

Men red Kasper idag, och han var jättefin, även om hans bakben kanske inte
alltid gör som man vill, hah.
Han är ju lite småstark, eller man får ju endå ta i lite när man ska styra honom
etc så det sliter på skinnet mellan lillfingret och ringfingret.
Jag har jättestora sår och blåsor där och det gör verkligen skitont.
Idag hade jag glömt min ena hanske hemma, så jag fick rida utan handskar.
Är typ blodig nu, roligt ja...

Men hade ett par tunna HV Polo handskar förut och dem sög vekrligen, förutom
att dem var snygga och svala på sommaren.
Så jag skickade iväg mamma till Svensk ridsport för någon vecka sedan för att köpa ett
par handskar som inte skavde.

Hon köpte demhär Roeckl handskarna (vet inte om det är exakt dem på bilden) och
dem är verkligen SÅ bra! Verkligen att rekommendera!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0