Precis vaknat!

Tja! Ligger i sängen nu och skriver, det blir så himla fult med mobilblogg, inga bilder och så... Men jag hade ju ett tidsinställt imorse, var tvungen att prova! I alla fall, vet inte vad som händer idag? Egentligen skulle Mikaela, jag och Sanna in till stan och fika, men ingen av oss har hört av sig så haha det kanske inte blir av... Tror att det ligger trädgårdsarbete framför mig isåfall. Har fortfarande lite att "arbeta av" för datorn jag köpte förra helgen, för den kostade 500 kr mer än vad jag trodde/hade. Vill åka in till stan och handla nuuu! Men mamma sa att bara hon och jag kunde åka in nästa vecka, så det blir asbra! Det är ju bara helgerna jag har ledigt från ridningen, och oftast fredagarna så det är liksom "hinna med på helgen eller inget alls". Nu såg jag att min header hade försvunnit också! Asså blir så arg, igår kväll funkade det! Får fixa på datorn sen... Men puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0