photoday !

Men heeeej bloggen!

Imorgon är det höstvandring, roligaste dagen på hela hösten, eller nja?
Eftersom jag gått vilse de senaste TRE ÅREN så har jag inga höga förväntningar, men
iår har man ju iphone (GPS) så man är väl inte dödsdömd...

Hoppas det blir bra väder i alla fall, fast jag tycker det är sjukt mysigt när det regnar
och är mörkt, eller ja, man vill sitta under en filt och mysa då kanske?

Jag och Helga hade värsta chilla dagen, men tror vi spelade Sims i 4 timmar?
Kan inte lägga upp bilderna jag tog för, haha det är så grovt!
Åh, så flummigt så det blev ju lite roliga namn och så, ärligt, Sims 2 blir aldrig
tråkigt. Helga spelar i och försig Sims 3, usch jag tycker det suger!

Puss Puss!


Såhär såg jag ut på skolfotot idag!
Hade på mig en "väst" från Tessies och Pepe Jeans jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0