Mysigt

Nu sitter jag har i min Onepiece och nya gosiga halsduk (inte med på bilden).
Det är med tungt hjärta jag nu raderar alla 2000 bilder från min Iphone.
Även om de finns kvar i min gamla dator/lagringsutrymmet, hah.

Tryckte precis på Delete knappen, AJ!
Gjort är gjort, nu får jag ta massor av nya bilder istället, ja!

Idag var jag och red med Mikaela, skitkul verkligen!
Först skrittade jag till Einars och mötte upp henne, då gick vi till galoppbanan och
travade/galopperade lite.
Därefter var det ridpass i paddocken, vet inte hur länge vi red, men det kändes som
två timmar, haha way too long!
Var helt död efteråt!
Sista minuterna innan vi skrittade ut i parken hoppade vi lite också, inte så jättehögt
men kanske 70 cm? Haha Mikaela sa att det var 50 cm men det var de ju verkligen inte!

Tror inte Cefyr varit så svettig någon gång, hårt pass och han var superduktig!
Är väldigt nöjd med honom och älskar honom, min "lilla" favorithäst!

Puss och hej!


Mysig outfit, jaaappp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0