Lördag Lördag Lördag!

Hejhej,
nu är jag hemma, har varit i stan idag med familjen.
Men fick inget köpt, först åt vi lunch på Da Matteo, och sen skulle
min bror köpa en boll, och det tog en himla tid!
Efter det skulle jag vara smakråd när pappa köpte skjorta, haha.
Men ja, så sen när jag skulle handla stängde alla affärer, för vi åkte in
rätt så sent, så jag får väl åka in någon annan dag...
Men i alla fall så skulle jag köpa skjortan på bilden!
Den är från Lindex faktiskt! Rått så tuff, Reese Witherspoon är modell
vilket jag tycker är rätt coolt, liksom svenska Lindex!
Innan vi åkte till stan var jag i stallet och red Dunder på mammas lektion,
hon kände sig yr så jag fick rida för henne.
Man känner ju att det är lite under sin kapacitet men ett träningstillfälle är ju ett
träningstillfälle och man får göra det bästa av det, Dunder är en av mina favorithästar!
Nu sitter jag och försöker hitta bra stilmallar men allt bara dampar dampar dampar.
Ni får gärna hjälpa mig om ni har lust, hah jag suger verkligen på sånt.

Men puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0