Leave The World Behind

Tjaaa bloggen!

Imorgon är det skolfoto, och är lite nervös!
Vet verkligen inte vad jag ska ha på mig, vilken frisyr jag ska ha, ska jag le,
skratta, hjälp!

Klart man bryr sig om skolfotot, det fotot följer liksom med en i ett helt år!
Blev så himla nöjd med förra årets skolfoto, så hade velat ha kvar det, haha
jag var mycket snyggare förra året, vet inte varför? Kanske hade jag mycket
mer smink då eller något, tycker iallafall att jag har tappat 'det'. Ledsen för det!

Idag har jag varit i stallet (förvånade?) och ridit Mimmi.
Sjukt jobbig ponny som jag aldrig hade ridit förut, man försöker få henne att
gå på tygeln, men hon är liksom "Nej jag ska ställa mig själv utåt när du vill inåt" i volterna.
Goooo ponny, har så himla ont i axlar och armar!

Imorgon ska jag och Helga spela the Sims och göra potatissoppa.
Har aldrig sagt att vi är normala...

Men uppdaterar imorgon, ska försöka fixa Gimp/Photoshop för vill göra lite snygga bilder
och collage, har Photoshop Elements 5.0, men dels fattar jag ingenting, och sen så tar det
väl mycket plats i datorn också? Jaja...

Puss och Kram !

Kommentarer
Postat av: Diana

Älskar din blogg älskling!:)<3

2011-09-22 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0