Late Update

Haha late och late, men typ sover nu, men fick för mig att jag ville blogga! Tänkte tillägna det här inlägget till Jens Kjellin, du är den sista jag tänker på innan jag somnar, haha du är ju min mest trogna läsare, gooosiii! I alla fall; red Cefyr idag på hoppspecialen, men det var namnet till trots dressyr idag, men ja, det gick SKITBRA! Fastän mina armar är raka när jag rider, but I'm working on it! Är jättetrött nu, men innan jag somnar ska jag som vanligt lyssna på "Längesen" med Petter Och Veronica Maggio! Lyssnar på den på repeat, älskar den sången och tröttnar aldrig på den, så himla vacker! Man blir ju kär, deprimerad och lycklig av den, haha what go låt! Men hejdå och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0