I Like How It Feels

Godmorgon!
Kunde inte blogga igårkväll dels för att vi hade gäster hemma och dels
för att appen dampade då.
Men nu ska jag iallafall blogga, typ det roligaste som finns!

Kändes som att jag gjorde en miljard läxor igår kväll när våra gäster
hade gått hem, och jag som knappt gjort läxor på två år (det är inte
att jag skiter i skolan, utan jag känner att jag kan det!) tyckte att det
var lite segt att göra det halv tolv, men men.
Nu är det gjort iallafall och de tär väl skönt!
Spanska verbändelser, nu kan jag er, efter lite plugg sitter det faktiskt!

Usch som min dator ser ut förresten!
Tangenterna är helt fettiga och det är INTE jag.
Tror jag ska ta mig ett snack med min bror och hans kompisar, bara
för att jag inte har lösenord på daorn betyder det inte att det är okej
att bara logga in och gå in på cod-videor på youtube.
Speciellt när hans egna dator är en knapp månad gammal och större än min...
Det suger att vara storasyster, vad mycket respekt man har.

Pusss


Ett år gammal bild, men ja ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0