Fitnesssss day or what?

Herregud vet ni hur trött jag är nu eller?
Har både sprungit, ridit och promenerat idag!

Först på gympan sprang jag och Kajsa 5,5 kilometer och vi hade en skitbra tid!
26 minuter, haha vi är ju så bäst va! Det var inte så jättejobbigt för vi tog inte
ut oss helt och hållet, men endå en skitbra tid och det var jättebra!

Sen har jag varit och ridit också, fick en ny häst; Kasper!
Först trodde jag att han skulle vara dampig typ, men han var skitbra, gick på
tygeln typ hela lektionen, jag var jättenöjd verkligen!
Så det ska nog bli jättebra med honom!

Sen när jag hade fixat mat och så åt Cefyr så skulle jag ta bussen hem för ingen
kunde köra mig hem, och då såg jag bussen när jag gick förbi Bryggeriet typ, liksom
ingen idé att försöka springa och hinna, så det var bara att kolla Västtrafik appen
för nästa tur. Då var det en kvart tills nästa gick, så jag tänkte att då tar jag en
promenad istället, för det bränner ju lika många kalorier som om man sprang!
Tog ungefär en halvtimma att gå, i regn och ruskigt väder också, haha myyys.
Nej men ah, så det gjorde jag!

Hanna ska hjälpa mig med min nya header, gjorde den bara jättesnabbt i Picasa
för har inte Photoshop på denhär datorn och dessutom suger jag verkligen på det, så ja.
Ska äta nu bloggar nog mer sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0