Dag 2 - Sommaren 2011

Det känns som att sommaren gick så himla fort iår!
Liksom som att man inte hunnit med allt man ville och så.
Men den gick fort fort fort, vilket betyder att man hade himla roligt!

Jag tillbringade EN HEL MÅNAD i södra England, 3 veckor i staden Hastings.
Jaf var ju där på språkresa, vilket jag verkligen rekommenderar er alla för det
var det roligaste någonsin! Man fick träffa så himla mycket roliga människor och
man blev väldigt självständig också.

Redan andra dagen man var där fick man ta bussen själv, jag som tycker det är jobbigt
att ta rätt buss/spårvagn i Sverige liksom! Självklart lär man sig mycket engelska också,
men det viktigaste är ju att man har roligt!

Vi åkte på mycket utflykter och sånt, till exempel två turer till London, en till Brighton, Eastborne
och så på shoppingresor. Det finns verkligen jättemycket rolig shopping där!
Men även laserdome utomhus, vilket jag som spelar cod tyckte va skitcoolt, haha!
Ja, kanske de tre roligaste veckorna någonsin!

Det tog ju upp större delen av sommarlovet, för efter språkresan åkte jag och min familj runt
i sydvästra England i 2 veckor. Plus att jag var på ridläger en vecka innan det också.
Mycket att stå i, så det är väl lite om sommaren i alla fall!

Här är en bild på min språkresegrupp "Hastings Riding 2+1, Finland Sweden".
Det är både finnländare och svenskar på bilden, vi var liksom ett "team".
Jag sitter på Alex rygg längst till höger på bilden.


Kraam

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hahaha men karin, bussen första dan gick väl inte så jätte bra? ;) puss på dig finaste!

2011-09-27 @ 10:06:34
URL: http://feliciaengvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0