Åh sämst uppdatering!?

Får be om ursäkt, uppdatering har ju varit hemsk!
I alla fall så gick det jättebra på båda "proven" idag! Är verkligen nöjd!

På novellprovet fick jag världens hjärnsläpp och började komma på en helt ny novell! Tyckte att den jag skrev på höll på att bli skittöntig, så bara raderade allt!
Men efter en lååång stunds tänkande kom jag på en skitbra story och det blev superbra!

På idrotten skulle vi ju springa 4 varv i slingan, ca 4 km, eller lite mer kanske det är?
Sprang iallafall med min coach Alice, haha, personal trailer, klart man har det?!
Sprang på 18.02, är sååå nöjd! Tror att jag fick snabbaste tiden av tjejerna faktiskt, då kan man ju inte annat än att vara glad glad glad?

Sen efter skolan var jag typ död på riktigt, satte mig och spelade Sims 2 som den äkta nörd jag är...

Imorgon blir det familjekamp i Laserdome, Davidsson mot Sjögren!

Kraaam!

HAHAHA Hanna skickade denhär bilden till mig, hon smygfotade mig på novellprovet, och jag ser verkligen SÅ koncentrerad ut, take it easy?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0