80-Talsfest ikväll!

Tja!
Ikväll ska jag hem till Lovisa på 80-talsfest!
Har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig?
Liksom, jag har inte så mycket neonfärgade kläder, inga
starka färger på tights, inga benvärmare. You name it.

Imorse frågade jag mamma men hon sa att hon hade
slängt allt från 80-talet, det lät på henne som att det inte var
så snygga kläder då, haha!

Kom precis hem från höstvandringen, har jätteont i fötterna för jag
tog Conversen, aj.
Men det gick faktiskt rätt snabbt denhär gången, gick på ca 2 timmar.
Alltså, första gången på 3 år jag inte går vilse, värt att tänka på!

Ska blogga mer sen, så vi hörs, puss!




80-tal , haha gillar frisyren i mitten, men ska nog våffla mitt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0