26 September


Hejhej!
Sitter hemma i köket och äter pasta carbonara nu, mycket godare än
skolmaten, idag var det falukorv eller något sånt, haha alla gick typ hem!

Har haft mattelektion och NO nu på morgonen, det gick bra, vi skulle
tydligen berätta om våra fördjupningar idag, jag hade "Övergödning".

Längtar jättemycket till ikväll, ska rida Kasper då!
Men det känns faktiskt som att måndagarna är rätt korta, det är typ bara
roliga lektioner så ja!
Efter lunchen nu har jag bara Tyska och Idrott.
Fan det är läxa på tyskan som jag hade glömt, så får nog gå lite tidigare
till skolan och öva, härligt.

Minnet är ju inte det starkaste jag har, tur att jag skriver upp allt i min
Iphonekalender, annars hade nog inga läxor gjorts, hästen hade inte fått mat,
hade inte gått till tandläkaren etc... haha.

Här är en bild på mig och Niklas från förra veckan.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar; Nej jag kan inte heller få det haha :D Jag la till bilden efteråt :D<3

2011-09-26 @ 20:40:32
URL: http://jy
Postat av: AMANDA | www.aamandanathalie.blogg.se/ ♥

Svar; Nej jag kan inte heller få det haha :D Jag la till bilden efteråt :D<3

2011-09-26 @ 20:40:41
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: Diana

Asså åååh vad söta ni är ihop, love is in the aiir! ;)

2011-09-27 @ 17:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0