20 September!

Hejhej!
Nu ska jag skriva lite på min novell tror jag, den ska var inlämnad på torsdag/fredag tror jag.
Den handlar om 2 tjejer som träffas på ett läger, blir bästa vänner och sen träffas dem aldrig igen.
Men sen börjar dem på samma skola och då blir den ena jättemobbad, sen i slutet
ska det vara ett "öppet slut" så man ska få lista ut själv om de blev vänner igen eller inte.
Haha, den suger typ, men som tur är så är det inte den som betygen går efter!

Är lite nerös för dethär med betyg, man vet ju inte vart man ligger liksom?!
Jag har det rätt lätt i skolan men är endå rätt nervös, för det är grund för hela
äns framtid, sjukt egentligen!

Nu gick precis Oskar och Emil, vi skulle göra pannkakor men så fanns det inga ägg hemma så
vi åt äpplepaj istället. I alla fall så ska jag ner till stallet om två timmar sådär, ska rida Cefyr
på hoppspecialen, är lite nervös faktiskt, har inte hoppat honom så jättemycket, och inte
så högt heller, men det kommer nog gå super för han är ju en sån underbar häst!

Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Jensdafjortizz!

asså de e ju heelt fäääl den ska ju va inlämnd imon ons lixom!

2011-09-20 @ 20:05:03
URL: http://jensdafjortizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0