07.03

Godmorgon! Ligger i sängen nu och har snoozat i en halvtimme typ. Börjar halv 10 idag med klassråd, så de e väl rätt chill. Har inte lärt mig årets schema än så tänker alltid på förre årets, då var måndagarna asbra! Men ja, ska rida idag och det är ny häst så det ska bli spännande! Vill typ göra en videoblogg fast jag vet inte... Kanske när jag gjort mig iordning. Tycker det är så töntigt när vissa gör videobloggar och liksom "aa jag har inget att säga" Och sen så fortsätter dem i 10 minuter, hah så fail på något sätt! Känner verkligen att det är höst nu, sover alltid med öppet fönster och idag när jag vaknade Så var det verkligen iskallt! Satte på elfilten så nu har jag det rätt varmt endå! Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0