Oh herre...

Mitt liv måste ju låta så himla fantastiskt här i bloggen.
Haha. Not?

Det är jädrigt enformigt, och det är synd att ni inte har privilegiet att läsa min privata dagbok, för den är riktigt rolig!
Har visat några det jag skrev i typ 3:an och så, sjukt bitchigt haha!

Men nej, inga smaskiga detaljer i bloggen, sorry.

Däremot ska jag göra lite roligare inlägg, har bara inte varit inne på datorn på länge.
Det går ju inte att tex lägga upp Youtubefilmer etc här från blogg-appen, synd men ja.

Men hörni, jag bryr mig inte så jättemycket om vem/vilka som läser min blogg.
Jag gjorde bloggen lite för att jag gillar att skriva och ja, ha blogg.
Men självklart, det är jätteroligt när statistiken går bra!

Hoppas bara att ni får rätt bild av mig som person!
Jag upplever ibland att folk har förutfattade meningar om mig.
Och det är väldigt tråkigt!

Kram K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0