Heeeeeeej & Godnaaatt

Hej bloggen!
Haha vad ska jag skriva då?

Idag var väl en dag som vilken som helst, förutom att jag intervjuade rektorer, men det kan ni ju läsa om i inlägget nedanför.

Jag har kommit på vilken terapi som hjälper på just mig: Vampire diaries!
Eller ja, det visste jag ju innan, men eftersom jag sett första sässongen typ 6 gånger redan så, ja.

Men när man tittar på 'VD' så typ släpper man annat och blir kär i Paul Wesley på nytt, och det är ju rätt bra!
Haha herregud han är ju helt underbar!

Tänk om killar som han fanns här...
Lätt att jag skulle stalka honom då.
Haha nej, fast. Jo jag skulle nog göra det!

Iallafall, det är min terapi, kanske därför jag spenderar mima ridfria dagar timvis framför teven...

Hejdå. Godnatt. Puss. Kyss.

Haha en dator i skolan som helt plötsligt fick en sexig bakgrundsbild... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0