Call My Name

Godmorgon, eller goddag kanske, haha!

Har precis gjort mig iordning och städat mitt rum lite.
Hade seriöst halva min garderob på golvet!
Har typ såå tråkigt nu, men orkar inte göra något vettigt.

Känner lite för att ta en promenad och bara snacka med någon, sånt
är ju så himla trevligt men vet inte vem jag ska ringa, alla är ju typ på
konfa, Helga är på Liseberg. Åh va tråkigt!

Seriöst, det är det bästa beslutet jag har gjort, att inte konfirmera mig!
Orkar inte vara i en kyrka i 12 gudstjänster och typ asmånga fler timmar.
Jag står verkligen knappt ut med skolavslutningen vid jul då vi är i kyrkan.
Jag har inget emot det, jag tycker bara att det är så grovt tråkigt.
Jag önskar att man var hindu eller buddhist eller något, mycket mer mening
med de religionerna!

Haha när jag gick i yoga sa jag alltid att jag skulle konvertera till hinduismen!
För där går liksom allt ut på "gör alla lyckliga, lev ditt liv och ha roligt, bry dig om
andra och dig själv".

Nej, nog pratat om religion, det är säkert bara för att vi har prov i det snart som
jag tänker så mycket på det, är inte särskilt troende.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0