At Grandma's

Tja,
har inte bloggat på hur länge som helst känner jag!
Det är jättetråkigt, men lyssna nu, det är för att jag inte
har varit hemma.
Jag har sovit hos farmor och farfar, och självklart glömde jag
min Iphone hemma, och min dator har inget internet då, haha bra där!
Tur att farmor har en dator, eller ja, hon har en Mac och jag fattar typ INGET!
Så nu håller jag på att uppdatera farmors Iphone så att den kan dela internet, men
det ska tydligen ta tre timmar, suuck...
I alla fall, vettefan jag jag ska göra idag, såsa och göra ingeting?
Säkert!
Men måste hem och hämta Iphonen min iallafall, klarar mig inte utan den!
Puss
Denhär bilden fanns i mina blogg.se bilder, konstigt för den var inte uppladdad?
Iallafall Klara, Connie och Hanna från gårdagens NO-lektion! Sötaaa!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0