Skidsemester!

Såg att mitt senaste inlägg igår inte publicerades, så jag gjorde det nu i efterhand.

Nu ska jag precis hoppa in i duschen och tvätta håret, för vill inte göra det på tåget imorgon bitti!
Ska ta nattåget till Östersund kl 6 nu ikväll, och sen när vi vaknar är det 1 timmas bilfärd till vårt lilla paradis Storhogna!

Tror Att det är 7:e året vi firar nyår med Sjögrens där nu!
Vad tiden går fort!

Men ska iallafall bli jättemysigt att få komma dit igen!
Det är liksom så mycket mer än bara skid/snowboard-åkningen;
Det är ett spa-hotell med pool, spaavdelning, bastu och badtunnastuga och ja, massor!

Love på er, tror jag bloggar från Storhogna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0