New Years Eve!

Yeaaaaah nyårsafton!
Jag och Alice sitter i "brasrummet" på hotellet och spelar Temple Run typ. Det är ju lite väntan tills fyrverkerierna, minst sagt, fyra timmar kvar!
Så vi underhåller oss bäst vi kan, bättre än våra syskon som spelar Mindcraft på hotelldatorn...
Vi har ätit så ja, det är mysigt att sitta här i soffan framför brasan och bara känna sig tjock.
Jag måste tänka ut några bra löften inför 2012!
Har nog en aning om vad jag ska ha. Men vet inte om jag ska skriva det, det känns som att löfterna
går i uppfyllelse lättare om de är hemliga, hehe.
Puss på er!
(Datorns internet dampar, så ingen bild, men kan fixa mer från mobilen sen!)  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0