När jag var liten!

Tja, tänkte börja med en sånhär "Dag" grej nu! Blir alltid uppdaterat på det sättet!

Har verkligen inga gamla bilder på denhär datorn, den är ju bara någon månad gammal, men hade denhär på min mobil, tror jag fastnade för kläderna, så söta! Min pappa klädde alltid mig när jag var liten, saknar det, fick så mycket fina kläder på den tiden, bara från Nallen!

Sitter på tåget till Storhogna nu, så ska göra maaasssooor med tidsinställda inlägg!

 

Puss



Dag 1 - Bilder på mig från när jag var liten

Dag 2 - Min favorit årstid och varför.
Dag 3 - 5 saker jag vill göra innan jag fyllt 30.
Dag 4 - Min bästa resa

Dag 5 - Mitt favoritprogram och varför.
Dag 6 - Bästa filmerna enligt mig.
Dag 7 - En bild på mig själv för exakt ett år sen.
Dag 8 - En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 9 - Typ av killar jag faller för.
Dag 10 - En person jag vill träffa just nu.
Dag 11 - Om jag fick välja så skulle min framtid se ut såhär.
Dag 12 - En dålig vana som jag helst hade varit utan.
Dag 13 - Mitt drömjobb.
Dag 14 - Något jag ser fram emot
Dag 15 - Min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0